SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
números disponíveisvol.15 número2vol.16 número1 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas   RSS

Journal of theoretical and applied electronic commerce research
versión On-line ISSN 0718-1876

 

Tabla de contenido
J. theor. appl. electron. commer. res. vol.15 no.3 Talca set. 2020

 Editorial
  
 ·  Editorial: Becoming Part of our Team
Cerpa, Narciso

        · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 Research
  
 ·  The Effects of Content Likeability, Content Credibility, and Social Media Engagement on Users’ Acceptance of Product Placement in Mobile Social Networks
Wai Lai, Ivan Ka; Liu, Yide

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  From E-Quality and Brand Perceptions to Repurchase: A Model to Explain Purchase Behaviour in a Web-Store
Vásquez, Fabiola; Vera-Martínez, Jorge

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Unravelling Consumer Responses to Omni-Channel Approach
Lee, Won-jun

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Analysis of Network Effect in the Competition of Self-Publishing Market
Chen, Li; Tang, Wen

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  A Conjoint Approach to Understanding Online Buyers’ Decisions towards Online Marketplaces
Lu, Baozhou; Zhang, Song

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Pricing Strategies in Presence of Online Consumer Ratings - from the Product Customization Perspective
Li,, Tian; Wang,, Xueying; Wu, Yifan

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons