SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
números disponíveisvol.14 número2vol.15 número1 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas   RSS

Journal of theoretical and applied electronic commerce research
versión On-line ISSN 0718-1876

 

Tabla de contenido
J. theor. appl. electron. commer. res. vol.14 no.3 Talca set. 2019

 Editorial
  
 ·  Planning, Conducting and Communicating Systematic Literature Reviews
Pejić-Bach, Mirjana; Cerpa, Narciso

        · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 Research
  
 ·  Altruism and Internal Locus of Control as Determinants of the Intention to Participate in Crowdfunding: The Mediating Role of Trust
Rodriguez-Ricardo, Yusimi; Sicilia, Maria; López, Manuela

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Understanding Solvers' Continuance Intention in Crowdsourcing Contest Platform: An Extension of Expectation-Confirmation Model
Wang, Meng-Meng; Wang, Jian-Jun

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Socio-Technical Factors in Electronic Software Biddings
Hochstetter,, Jorge; García,, Mauricio; Cares, Carlos

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Retailers’ Differentiation Strategy and Pricing in the Rental Market of Digital Content: A Case of E-Textbooks
Chen, Li

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Frequent Pattern Mining Approach for a Mobile Web Service Environment Using Service Utility
Mohbey, Krishna Kumar

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Factors Influencing the Perception of Website Privacy Trustworthiness and Users’ Purchasing Intentions: The Behavioral Economics Perspective
Frik, Alisa; Mittone, Luigi

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  The Access Model for Music and the Effect of Modification, Trial, and Sharing Usage Rights on Streaming Adoption and Piracy
Hampton-Sosa, William

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  The Adoption of Students’ Hedonic Motivation System Model to Gamified Learning Environment
Oluwajana,, Dokun; Idowu,, Adeleye; Nat,, Muesser; Vanduhe,, Vanye; Fadiya, Samson

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  How to Make Loyal Fans in Virtual Communities: Evidence from the Facebook Fan Pages of Smartphones
Hsu, Li-Chun

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons