SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
números disponíveisvol.14 número1vol.14 número3 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas   RSS

Journal of theoretical and applied electronic commerce research
versión On-line ISSN 0718-1876

 

Tabla de contenido
J. theor. appl. electron. commer. res. vol.14 no.2 Talca  2019

 Editorial
  
 ·  Editorial: What is Expected of your Paper Manuscript Submission?
Cerpa, Narciso; Pejić-Bach, Mirjana

        · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 Research
  
 ·  Factors Influencing Customer Engagement in Social Commerce Websites: A Systematic Literature Review
Busalim, Abdelsalam H; Hussin, Ab Razak Che; Iahad, Noorminshah A.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  The Driving Forces of Facebook Social Commerce
Al-Adwan, Ahmad Samed; Kokash, Husam

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Strategy for Data: Open it or Hack it?
Herala, Antti; Kokkola, Juho; Kasurinen, Jussi; Vanhala, Erno

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Differences in Buyer Journey between High- and Low-Value Customers of E-Commerce Business
Kakalejčík, Lukáš; Bucko, Jozef; Vejačka, Martin

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Role of Privacy Legislations and Online Business Brand Image in Consumer Perceptions of Online Privacy Risk
Wang, Edward Shih-Tse

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  The Influence of Online Shopping Determinants on Customer Satisfaction in the Serbian Market
Vasić, Nebojša; Kilibarda, Milorad; Kaurin, Tanja

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Emotional Bonds with Technology: The Impact of Customer Readiness on Upgrade Intention, Brand Loyalty, and Affective Commitment through Mediation Impact of Customer Value
Poushneh, Atieh; Vasquez-Parraga, Arturo Z.

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Building Brand-Fan Relationships in Social Commerce Contexts: Mediators of Online Brand Relationships
Hsu, Li-Chun

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Whether to Delay the Release of eBooks or Not? An Analysis of Optimal Publishing Strategies for Book Publishers
Li, Fan; Li, Shengli; Gu, Jiarong

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Empirical Problems of Savings Calculation in Electronic Reverse Auction
Delina, Radoslav; Grof, Marek

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons