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Journal of theoretical and applied electronic commerce research
versión On-line ISSN 0718-1876

 

Tabla de contenido
J. theor. appl. electron. commer. res. vol.9 no.1 Talca ene. 2014

 Editorial
  
 ·  Editorial: Data Mining in Electronic Commerce - Support vs. Confidence
Astudillo, César; Bardeen, Matthew; Cerpa, Narciso

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 Research
  
 ·  Advice Sharing Between Paired Users in Online Travel Planning
Kamis, Arnold; Frank, Jonathan

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Towards a Unified Business Model Vocabulary: A Proposition of Key Constructs
Mettler, Tobias

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Determinants of E-WOM Influence: The Role of Consumers’ Internet Experience
López, Manuela; Sicilia, María

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Determinants of Use of Social Media Tools in Retailing Sector
Lorenzo-Romero, Carlota; Alarcón-del-Amo, María-del-Carmen; Constantinides, Efthymios

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  
 ·  Web 2.0, Social Networks and E-commerce as Marketing Tools
Mata, Francisco J; Quesada, Ariella

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · Inglés ( pdf )
  

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