SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.14 número2EL DISCURSO BIOGRÁFICO SOBRE GABRIELA MISTRAL EN TORNO A SUS IMÁGENESENCUADRE A LA MEMORIA MEDIÁTICA: LAS NOTICIAS DE LOS DIÁLOGOS DE PAZ DE LA HABANA EN EL TIEMPO índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Compartir


Perspectivas de la comunicación

versión On-line ISSN 0718-4867

Resumen

BARRIENTOS-BAEZ, Almudena; GONZALEZ-SUAZO, Loreto  y  CALDEVILLA-DOMINGUEZ, David. NEW EDUCATIVE SCENARIOS AFTER COVID-19 IN HIGHER EDUCATION. Perspect. comun. [online]. 2021, vol.14, n.2, pp.149-170. ISSN 0718-4867.  http://dx.doi.org/10.4067/S0718-48672021000200149.

This article reflects on the new scenarios that have arisen in Higher Education, based on the needs raised by COVID-19 and depending on the context where they have been implemented. Specifically, we will address the educational practices that are oriented towards the use of information and communication technologies (ICT), in the context of the COVID-19 pandemic from a critical perspective, to make visible the tensions and educational logics that are being transformed, its achievements and limits.

Palabras clave : Communication; education; COVID-19; CV; ICT; university.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )