SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número18Grammaticalization: The development of some English modal auxiliariesPerformance Phenomena in Simultaneous and Sequential Bilinguals: a Case Study of Two Chilean Bilingual Children índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

Compartir


Literatura y lingüística

versión impresa ISSN 0716-5811

Resumen

VELIZ CAMPOS, Mauricio. The (potential) impact of Mentoring on English language teaching in Chile at school level. Lit. lingüíst. [online]. 2007, n.18, pp.213-218. ISSN 0716-5811.  http://dx.doi.org/10.4067/S0716-58112007000100012.

This article briefly surveys the various uses of the newfangled term Mentor and its recent application(s) in the realm of English language teaching.lt also presents successful experiences of mentoring programmes in the light of the needs of the Chilean education system.

Palabras clave : Mentor; mentee; mentor trainer; mentoring programme.

        · resumen en Español     · texto en Inglés

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons