SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
números disponíveisvol.7 número1vol.7 número3 índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas   RSS

Journal of theoretical and applied electronic commerce research
versión On-line ISSN 0718-1876

 

Tabla de contenido
J. theor. appl. electron. commer. res. vol.7 no.2 Talca ago. 2012

 Editorial
  
 ·  Editorial: Continuous Improvement of JTAER through Monitoring Performance Indicators
Cerpa, Narciso; Pham, Trung

        · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 Research
  
 ·  Distrust, Fear and Emotional Learning: An Online Auction Perspective
Bewsell, Glenn Robert

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  The Importance of Individual Characteristics on Consideration Sets for Online Auction Buyers
Drake, John R; Hall, Dianne J; Byrd, Terry Anthony

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  Special Issue on Qualitative Approaches to E-marketing and Online Consumer Behaviour: Guest Editors' Introduction
Rodríguez-Ardura, Inma; Ryan, Gerard; Gretzel, Ulrike

        · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  Augmented Focus Groups: On Leveraging the Peculiarities of Online Virtual Worlds when Conducting In-World Focus Groups
Houliez, Chris; Gamble, Edward

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  How to Use Qualitative Research to Design a Managerially Useful E-Service Questionnaire
Rossiter, John R

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  Customers' International Online Trust - Insights from Focus Group Interviews
Safari, Aswo

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  Differences between Online and Face to Face Focus Groups, Viewed through Two Approaches
Murgado-Armenteros, Eva María; Torres-Ruiz, Francisco José; Vega-Zamora, Manuela

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  Virtual Customers behind Avatars: The Relationship between Virtual Identity and Virtual Consumption in Second Life
Koles, Bernadett; Nagy, Peter

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés
  
 ·  Uncovering the Nature of Information Processing of Men and Women Online: The Comparison of Two Models Using the Think-Aloud Method
Arcand, Manon; Nantel, Jacques

        · resumen en Inglés     · texto en Inglés     · pdf en Inglés