SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.11 número1CÁLCULO INTERACTIVO DE GALPONES SIMÉTRICOS ASISTIDO POR COMPUTADORMEDICIÓN DE LAS FUERZAS DE CORTE CON UN DINAMÓMETRO PIEZO ELÉCTRICO DURANTE EL TALADRADO TÉRMICO POR FLUENCIA índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Revista Facultad de Ingeniería - Universidad de Tarapacá

versión On-line ISSN 0718-1337

Resumen

OSSANDON NUNEZ, Yanko  y  BARRIENTOS NUNEZ, Víctor. EVALUACIÓN DE LOS APRENDIZAJES EN INGENIERÍA. Rev. Fac. Ing. - Univ. Tarapacá [online]. 2003, vol.11, n.1, pp. 57-64. ISSN 0718-1337.  http://dx.doi.org/10.4067/S0718-13372003000100008.

The research team will share the results of the utilization of an Educational Virtual Site for Distance Education as a supportive platform for the process of teaching and learning. The experience was applied to students of the Faculty Engineering at the Universidad of Tarapacá, Arica, Chile. An Educational virtual module was installed on this institutional platform as a way to measure the effectiveness of virtual learning as opposed to a face to face learning, in relation with the same contents.

Palabras clave : Distance Education; intelligent tutor; constructivism.

        · resumen en Español     · texto en Español