SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número62Buen diseño, buen negocioUna utopía de mercado índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

Links relacionados

Compartir


ARQ (Santiago)

versión On-line ISSN 0717-6996

Resumen

GALLANTI, Fabrizio. Seriously sexy. ARQ (Santiago) [online]. 2006, n.62, pp.20-22. ISSN 0717-6996.  http://dx.doi.org/10.4067/S0717-69962006000100004.

When moved to more sophisticated markets, even the weekly grocery shopping engages identity, ideological choices and formal quality. Within the first world society, this is the statement M Preis supermarkets seem to make: there’s a link between communication, design, branding, space and capital gain.

Palabras clave : Architecture-Austria; commercial buildings; supermarket; retail; branding; Tirol; M preis.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons