SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número62Buen diseño, buen negocioUna utopía de mercado índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

ARQ (Santiago)

versión On-line ISSN 0717-6996

Resumen

GALLANTI, Fabrizio. Seriously sexy. ARQ (Santiago) [online]. 2006, n.62, pp. 20-22. ISSN 0717-6996.  http://dx.doi.org/10.4067/S0717-69962006000100004.

When moved to more sophisticated markets, even the weekly grocery shopping engages identity, ideological choices and formal quality. Within the first world society, this is the statement M Preis supermarkets seem to make: there’s a link between communication, design, branding, space and capital gain.

Palabras clave : Architecture-Austria; commercial buildings; supermarket; retail; branding; Tirol; M preis.

        · resumen en Español     · texto en Español     · pdf en Español